Кафедра «Предметів естетичного циклу»

        25 Декабрь 2010 Автор: .

Назва МО Науково-методична тема, над якою працює МО
Словесників Розвиток творчих здібностей учнів через використання інноваційних підходів до викладання предметів словесної галузі
Іноземних мов Формування компетентнісного підходу до вивчення іноземних мов
Математики та інформатики Формування в учнів математичних знань як складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві
Фізики, астрономії та економіки Формування особистості учнів засобами розвитку експериментальних умінь і дослідницьких навиків, творчих здібностей і креативного мислення
Природничих наук та психології Формування емоційно-цілісного ставлення учнів до навколишнього середовища на основі знань про природу
Історії та правознавства Поєднання активних та інтерактивних форм, методів і технологій організації пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства
Фізичної культури Удосконалення вмінь і навичок учнів на основі раціонального використання інтерактивних методик навчання
Початкових класів Всебічний розвиток юної особистості, формування її базових компетенцій на основі використання інноваційних технологій
Предметів естетичного циклу Розвиток духовно-моральних цінностей особистості у процесі викладання мистецьких дисциплін
Класних керівників Сприяння формуванню особистості, її духовно-ціннісних орієнтацій, культурно-пізнавальних інтересів, естетичного смаку на основі впровадження інтерактивних методів виховання і застосування інноваційних технологій.

Мельниченко Оксана Валеріївна — спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Бондаренко Андрій Миколайович -спеціаліст вищої категорії, учитель-методист

Пальчун Лариса Миколаївна — спеціаліст

Андрієнко Алла Василівна  — спеціаліст  вищої категорії

Кобріна Людмила Леонідівна — спеціаліст

Календар подій

Апрель 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Відео

Світлиця рідного слова, част.1

Світлиця рідного слова, част.2

Архів

Мітки